14.8.06

εχει πανσεληνο αποψε...

εχει Πανσεληνο αποψε και τι καλυτερη συντροφια απο τη μουσικη...θα σας σερβιρω λοιπον ενα μουσικο κοκταιηλ.Τραγουδια που μιλουν για αγαπη...αν εχετε διαθεση μαντεψτε ποια ειναι..

Nightmare lying here in the dark
Scared like my dreams made their mark
I wonder
Dreamer always alone
Lost in a part of myself I can't find anymore
I wonder if it's gonna end tonight
I can't sleep alone anymore
I need you here with me

At night I wake up with the sheets soaking wet
and a freight train running through the
middle of my head
Only you can cool my desire,I'm on fire

I'm really mad about you
There's nothing bad about our love
I'm giving you the only heart I have
But I'm afraid tonight it won't be enough

Look at me, see the love that you're missing
Can't you see that I'll always be there
You can't run you can't hide from the feeling tonight
Damage done. I guess love isn't fair.

Yeah I know I ain't nobody's bargain But with a little touchup And a little paint...

You might need somethin' to hold on to

Somebody that you can just talk to And a little of that human touch

Baby in a world without pity Do you think what I'm askin's too much

I just want to feel you in my arms And share a little of that human touch.

I wanna hold you and say
"We can't throw this all away"
Tell me you won't go
You won't go
Do you have to hear me say
I can't stop lovin' you
No matter what I say or do
You know my heart is true
I can't stop lovin' you.

And I have never in my life
Felt more alone than I do now
Although I claim dominions over all I see
It means nothing to me
There are no victories
In all our histories, without love ....

I can't sleep alone anymore
I need you here with me
Even though I closed all the doors
There's somethin' holdin' me

Never Ending Nightmare
Always there instead of you
Never Ending Nightmare
No escape this time from you

Η λυση του μυστηρίου...

Επειδη πολυ σας παιδεψα τα τραγουδια ειναι τα εξης κατα σειρα εμφανισης φυσικα..

Nightmare-Macoley Schenker Group

I'm on fire-Bruce Springsteen

Mad about you-Toto

Hold On-Yngwie Malmsteen+Joe Lynn Turner

Human Touch-Bruce Springsteen

I can't stop loving you-Van Halen(Sammy Hagar)

Mad about you-Sting

και το υπολοιπο απο το Nightmare των Macoley Schenker Group.

Ααααυτααααα...

10 Comments:

Blogger Estrella_ said...

Kυρία κυρία, να πω ;;
Bρήκα ένα (μόνο).
Το χόρευα με τον Μιχαλάκη στο γυμνάσιο.
(Nightmare-MSG)

10:16 PM  
Blogger Εύα said...

Ευγε κοπελαρα μου!!Βρηκες το κυριοτερο...υποκλινομαι!Το'ξερα οτι καποιος θα εβρισκε τουλαχιστον ενα κι ημουν σιγουρη οτι αυτος ο ενας θα ησουν εσυ..εγω δεν το χορευα με κανεναν,το εμαθα πολυ αργοτερα.Χορευα ομως το Poor Man's Moody Blues με το Σταματη που ελιωνε για παρτη μου κι εγω χαμπαρι δεν ειχα παρει μεχρι που αγανακτησε και μου τα χωσε χοντρα για την αναισθησια μου.Κι επειδη υπαρχει Θεος,ακομα το πληρωνω!

11:23 AM  
Anonymous Anonymous said...

evaki, kai egw den to xwreua me kanenan to nightmare alla polles fores oneireutika me to matia anoixta akougontas to! eliwsa twra kai 8a to katebasw kateu8eian apo internet! kommatara, e?

4:13 PM  
Blogger Εύα said...

γλυτωσες το ξενυχιασμα Εβελι μου,χαχαχα!Στην εποχη μου ηταν ο μονος τροπος για σφιχταγκαλιασμα κι η καλυτερη προφαση για να στριμωξεις καποιον ή καποια..μαλλον η επομενη σειρα δεν ειχε αναγκη απο προφασεις και δικαιολογιες.Ισως να ηταν και καλυτερα γιατι αμα πεφτεις σε ατομα σαν και μενα που αργουν να πιασουν το υπονοουμενο..χαχαχα!

2:18 PM  
Blogger Εύα said...

Give me a big smile,renata!!
:-)

2:19 PM  
Blogger Stavros Katsaris said...

Καλησπέρα!
Πέρασα να σε γνωρίσω από κοντά!
Θα τα λέμε συχνά!

1:50 PM  
Blogger Εύα said...

καλως ηρθες Σταυρο.

7:48 PM  
Blogger Σταυρούλα said...

Δεν είμαι σίγουρη πως τα γνωρίζω, αλλά τα "μπλουζ" -δηλαδή τα αργά- κομμάτια ήταν όντως ευκαιρία για ξεμονάχιασμα! :)

8:38 PM  
Blogger Κολοκύθι said...

Είμαι στο γραφείο και μου θύμησες το πανέμορφο μέρος που έβλεπα τη πανσέληνο.
σημείωση: ο bruce δεν έχει μία από τις πιο αισθησιακές φωνές?

2:01 PM  
Blogger Εύα said...

evie,ειδικα οταν τραγουδαει το I'm on fire ;-)

2:11 PM  

Post a Comment

<< Home